حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران

حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران
دراین وبلاگ برنامه ها و فعالیت های مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی و... حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران و همچنین تفسیر قرآن و روایات اهل بیت (ع) و احکام شرعی و شبهات دینی و.... ارائه می گردد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

قالَ الصّادِقُ علیه السلام: عَلى بابِ الْجَنَّةِ مَکْتُوبٌ: اَلْقَرْضُ بِثَمانِیَةَ عَشْرٍ وَالصَّدَقَةُ بِعَشْرَةٍ … 
امام صادق علیه السلام فرمود: بر درب بهشت نوشته شده است: قرض دادن هیجده برابر پاداش دارد و صدقه ده برابر.
قابل توجه همشهریان عزیز:
باعرض سلام و احترام بحضور شما عزیزان  به یاری خداوند متعال وهمت خیرین، حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهرانپارس نسبت به راه اندازی صندوق قرض الحسنه اقدام نموده است . لذا ضمن تشکر از خیرین محترم؛ عزیزانی که نیاز ضروری به وام دارند به آقای حاج حسن جاه طلب مراجعه و از چگونگی شرایط دریافت آن مطلع و درخواست خود را ارائه نمایند. 

هیئت امناء حسینیه فاطمیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۵۸


با سلام و عرض ادب خدمت همشهریان محترم و تبریک اعیاد شعبانیه. یاد و خاطره همه عزیزانی که در سال گذشته به رحمت الهی رفته اند را گرامی داشته و برایشان غفران الهی خواستاریم. بهترین هدیه برای اموات و خصوصا والدین ادای واجباتی و حقوقی است که بر ذمه آنها است . قضای حقوق الهی مانند نماز و  روزه و حج و زکات و خمس و ادای دیون از مردم که بر گردن آنها است بهترین هدیه و خدمت به انها است .
در مرحله بعد انجام هر نوع کار خیر به نیت انها و خواندن فاتحه و قران و دعا و استغفار برای آنها مفید و کارگشا است   . هر کار خیرى که انجام دهید و ثوابش را به روح میت هدیه بکنید، براى او مفید است؛ چه ذکر و قرآن و نماز مستحبى و طلب مغفرت باشد، و چه صدقات. و انجام این گونه کارها موجب جلب رضایت اموات می گردد. یکی از نشانه های رضایت آنها این است که انسان احساس رضایت و آرامش نسبت به آنها پیدا می کند .
در روایتى آمده است که رسول خدا (ص) فرمودند: براى مردگان خود هدیه بفرستید! گفتند: هدیه براى آنان چیست؟ فرمود: صدقه و دعا . (مستدرک الوسائل، جلد ۲، صفحه ۴۸۴، حدیث ۲۳). با توجه به عدم برگزاری مراسم براتی به دلیل شیوع ویروس مسری کرونا و در پی سوال مکرر همشهریان عزیز در مورد هزینه مراسم براتی امسال موارد ذیل پیشنهاد میگردد.
_انجام واجبات فوت شده اموات ولو با گرفتن نائب
_ دادن ختم قرآن به نیابت آنها
_کمک به محرومین و فقرای شهر
_کمک به قرارگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی شهر کاخک 
_کمک به شهرداری و شورای اسلامی کاخک جهت ضد عفونی شهر
_کمک به هزینه همسانسازی قبور  و توسعه بنای مقدس امامزاده 
_کمک به مساجد ،حسینیه ها ،فاطمیه وحسنیه ،هیئات مذهبی شهر کاخک خصوصا  هیات ابوالفضلی زنجیرزنی و سینه زنی
شاد و پیروز باشید.
ارادتمند شما 
شیخ محمدحسین درویش پورکاخکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۲۳