حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران

حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران
دراین وبلاگ برنامه ها و فعالیت های مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی و... حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران و همچنین تفسیر قرآن و روایات اهل بیت (ع) و احکام شرعی و شبهات دینی و.... ارائه می گردد.
۰۸ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۰۷

صبحت با یک مخالف حجاب

گفت اگر مردید برای حجاب رفراندوم بذارید!

گفتم یعنی شک داری مردم دین می‌خوان؟ گفت دین میخوان نه حجاب گفتم مگه میشه رئیس جمهور انتخاب کنی و دوباره برای دست و پاش هم انتخابات بذاری؟ مردم دین انتخاب کردند وحجاب هم جزئی از دین. گفتم همه انتخابات‌ها و راه پیمائی‌ها و مجالس مذهبی رفراندوم است.

گفت اگر بدحجابی بده چرا صدا و سیما وقتی میخواد هیات وراه پیمائی وانتخابات نشون بدن میرن سراغ اینا؟

گفتم چی از این بهتر مگه تو ایراد نداری؟دروغ نگفتی؟ غیبت نکردی؟زشتی ایناکه بیشتره. حالاچه کنیم؟اگر کار خوب کردی نگیم؟ میخواد نشون بده هرکس با هر خطایی پای ارزشهای اصلی است.مثل من وشما

گفت برادر عزیز میشه بگی گشت ارشاد چقدر تونسته جامعه را با حجاب کنه؟

گفتم اشتباه گرفتی گشت ارشاد وظیفه‌اش دفاع از قانون حجاب است نه باحجاب کردن بی حجاب‌ها.

گفتم اگر یک نفر برهنه به خیابان بیاد چی؟اوکی‌ای؟ گفت همه جای دنیا حد ومرز دارند. دیگه لخت گشتن خطاست. گفتم حله. تو هم میگی از یه جا به بعد نظمیه و عدلیه باید ورود کنند. فقط سر حد و حدودش اختلاف داریم معیار چی؟ معیار تو باشی یامن یادین؟ بله ساده است.سالهاست سر بدیهیات بحث می‌کنیم.

محسن مهدیان

منبع : پاسخ به شبهات فضای مجازی در ایتا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی