حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران

حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران
دراین وبلاگ برنامه ها و فعالیت های مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی و... حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران و همچنین تفسیر قرآن و روایات اهل بیت (ع) و احکام شرعی و شبهات دینی و.... ارائه می گردد.

  پاسخ شبهه    اولین نکته در شبهه فوت خانعلی ذکر شده و چرا نگفتند شهادت و اینکه بدست چه کسانی به شهادت رسیده؟ علت آن این است که معاندان با تحمیق مخاطبان خود نخواستند بگویند که شهید ابوالحسن خانعلی بدست رژیم سفاک شاه به شهادت رسید.

اصل ماجرا : در ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۴۰ معلمان برای اعتراض به وضعیت معیشتی معلمان تجمعی بزرگ در تهران برگزار کردند. در این اعتراضات یک معلم ۲۹ ساله دروس فلسلفه و عربی در میدان بهارستان با گلوله کشته شد. سایر معلمان جنازه ابوالحسن خانعلی که با گلوله مزدوران شاه مخلوع به شهادت رسید را بر دست گرفته و شعار میدادند "کشتند یک معلم را"

در مراسم هفتم این معلم، معلمان بیانیه ای صادر کردند و ۱۲ اردیبهشت را روز معلم نامیدند.

پس از انقلاب به احترام شهید خانعلی که مصادف با ترور شهید مطهری بود ، نظام اسلامی به تصمیم معلمان در سال ۱۳۴۰ صحه گذاشت و روز ۱۲ اردیبهشت را بعنوان روز معلم نامگذاری کرد. روزی که هیچوقت رژیم سابق به آن احترام نگذاشت

انتظار نداشته باشید سلطنت طلبان و شبکه منوتو این صفحات سیاه تاریخ پهلوی را برایتان نقل کنند. معلمان در روز معلم سرکلاسها این تاریخ را بازگو نمایند.

منبع : پاسخ به شبهات فضای مجازی در ایتا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی