حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران

حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران
دراین وبلاگ برنامه ها و فعالیت های مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی و... حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران و همچنین تفسیر قرآن و روایات اهل بیت (ع) و احکام شرعی و شبهات دینی و.... ارائه می گردد.

 اول: مناطق محرم در تمام دنیا وجود دارد و هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند توانسته است فقر را در کشورش ریشه کن کرده است و در کشورش هیچ منطقه‌ی محرومی وجود ندارد.

چین کشوری که ادعا کرده بود تا سال 2020 فقر را در کشورش ریشه کن می‌کند، هنوز به این دسترسی نرسیده است.

 بنابراین فقر و محرومیت در دنیا هست تا زمانی که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیاید و جهان را پر از عدل و داد کند و منابع دنیا را به صورت عادلانه بین همه تقسیم کند.

 دوم: و یا علت فقر و محرومیت یک منطقه تنبلی خود مردم آن منطقه بوده‌اند و برای آبادی منطقه خود تلاش نکردند و منتظر بودند دیگران برای آن‌ها این کار را انجام دهند.

 سوم: علت دیگر فقر و منطقه محروم شاید کم کاری بعضی مسئولین منتخب ملت باشد که به خاطر کم کاری آن‌ها نتوانستند همه جا را آباد کنند. و یا مسئولین فاسدی انتخاب شدند که حق محرومان را خورده‌اند.

چهارم: علت دیگر ممکن است نقشه‌های دشمن بوده باشد که با مشغول کردن کشور و مردم و مسئولین به جنگ و درگیری و کارهای حاشیه‌ای و خرج تراشی الکی برای کشور سبب شده که بودجه و ثروت کشور در جاهای دیگر خرج شود و بودجه‌ی کافی برای آبادکردن مناطق محروم نرسد.

پنجم: علاوه بر این‌ها درست است کشور ما دم از عدالت می‌زند اما هنوز نتوانسته به عدالت 100 درصدی برسد بلکه به قول مقام معظم رهبری ما در مسیر اسلام و عدالت هستیم نه اینکه به اسلام و عدالت واقعی رسیده باشیم بلکه آن اسلام و عدالت واقعی فقط با آمدن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و برپایی حکومت عدل و داد محقق می‌شود.

منبع : شبهات دانش آموزی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی