حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران

حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران
دراین وبلاگ برنامه ها و فعالیت های مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی و... حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران و همچنین تفسیر قرآن و روایات اهل بیت (ع) و احکام شرعی و شبهات دینی و.... ارائه می گردد.

حجت الاسلام درویش پور امام جماعت حسینیه فاطمیه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز 22 بهمن، مردم را به شرکت گسترده در راهپیمائی این روز تاریخی دعوت کرد .

وی در بین الصلاتین مورخه 1394/11/20 در جمع نمازگزاران گفت:یوم الله بیست و دوم بهمن ، سر آغاز حاکمیت اسلام عزیز براین کشور و شکست  ظلم و ستـم طـاغـوتیان و روز به ثمر رسیدن نهضت اسلامی به رهبری امام راحل برای برپایی نظام مقدس جـمهوری اسلامی است.

وی در ادامه ضمن دعوت از نمازگزاران به شرکت پرشوردر راهپیمایی 22بهمن امسال گفت:با توجه به مسئولیت و وظیفه خطیری که در برابرخداوند متعال و  معصومین(ع) و خون های مقدس شهیدان و مجاهدان این ملت داشته و خواهیم داشت،بار دیگر بــا چنگ زدن بـه حبل الهی حماسه پرشکوه دیگری در روز 22 بهمن  رقم خواهد خورد و بـه فـضل الــهی مردم همیشه در صحنه و انقلابی دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکام و مایوس خواهند گرداند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی