حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران

حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران
دراین وبلاگ برنامه ها و فعالیت های مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی و... حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران و همچنین تفسیر قرآن و روایات اهل بیت (ع) و احکام شرعی و شبهات دینی و.... ارائه می گردد.

  * صمیمیت بیش ازحد با جنس مخالف : شاید برایتان سرگرم کننده باشد که با همکارانتان شوخی کنید اما افراط در اینکار می‌تواند اثرات منفی زیادی را بر رابطه عاطفی تان بگذارد.

* درد ودل کردن با جنس مخالف

* تنها بودن مدام و زیاد با جنس مخالف

* بد گفتن از شریک زندگی‌تان : سعی کنید که به جای تخریب شخصیت، در صحبت هایتان از خوبی‌های همسرتان بگویید، تنها در شرایطی که او واقعا به شما آزار می‌رساند، می‌توانید این واقعیت را نه به هر کسی بلکه تنها برای خانواده، دوستان مورد اعتماد یا مشاور بازگو کنید.

* چت کردن با جنس مخالف : خیلی‌ها فکر می‌کنند که چت کردن با نامزد قبلی، دوست دوران دبیرستان یا حتی غریبه مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما این ابتدای راه است، ناگهان به خود می‌آیید، زمانی که دیگر کاری از دست هیچکسی ساخته نیست.

* تلاش برای جلب توجه فردی جز همسرتان : اگر شما به ظاهرتان اهمیت دهید، آن هم فقط به این علت که توجه فردی جز همسرتان را جلب کنید، خیانت کرده‌اید

منبع : خانواده بهشتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی