حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران

حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران
دراین وبلاگ برنامه ها و فعالیت های مذهبی فرهنگی سیاسی اجتماعی و... حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران و همچنین تفسیر قرآن و روایات اهل بیت (ع) و احکام شرعی و شبهات دینی و.... ارائه می گردد.
۰۸ آذر ۰۲ ، ۰۹:۵۰

یه مقایسهٔ بسیار عجیب

1- چون اون آقا اهل مسجد هست و فلان اشتباه رو کرد، پس من دیگه مسجد نمی‌رم!

2- چون فلانی که نماز می‌خونه، فلان کار رو انجام داد، پس من دیگه نماز نمی‌خونم!

3- چون فلان خانم که چادری هست، فلان اشتباه رو انجام داد، پس من دیگه چادر نمی‌پوشم!

یه سؤال خیلی مهم:

چرا هیچ‌کس نمی‌گه: چون فلانی که چلوکباب می‌خوره، فلان اشتباه رو کرد، من دیگه چلوکباب نمی‌خورم؟! 

چرا هیچ‌کس نمی‌گه: چون فلانی که بنز آخرین سیستم رو سوار هست، دزدی کرد، من دیگه سوار بنز نمی‌شم؟!

چرا هیچ‌کس نمی‌گه: چون فلان خانم که این‌همه طلا و جواهر داره، فلان اشتباه رو کرد، من دیگه از طلا و جواهر استفاده نمی‌کنم؟!

چرا ما سریع از دین مایه می‌ذاریم، نه از دنیا؟! 

بدونیم که هیچ‌کس به‌غیر از پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ائمهٔ طاهرین(علیهم‌السلام)، معصوم نیستند.

پس هر کسی ممکنه اشتباه کنه! دین خودمون رو براساس رفتار دیگران تنظیم‌ نکنیم؛ به بهانه رفتارهای نادرست دیگران، دینمون رو از دست ندیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی